کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

مهم تر؟؟

 

 

آزادی مهم تر است یا عدالت  

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

؟؟؟؟؟؟ 

 

؟؟؟؟ 

 

؟؟؟ 

 

؟؟ 

 

؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

با هم تناسب مسقیم دارن،یعنی با افزایش یکی دیگری هم افزایش پیدا میکنه و بلعکس.( اینم شد وبلاگ!!! ;) )

راحت ترین جوابو انتخاب کردی....

بعدشم وبلاگ من چشههههههههههههههه؟؟؟؟
خوب بگید
انتقاد کنید
سراپا گوشم...

آریا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام
خوبی دوست من
ممنون از سر زدنت
راستشو بخوای یادم نمیاد کی به وبت سر زدم اما خوشحالم دوباره پام به اینجا وا شد
از نظر من عدالت ...
یه جورایی اینا اصلا قابل مقایسه نیستن ...
عدالت عنصر اول وجود من و تو و همینظور آخرین عنصر
موفق باشی

علیک سلام
خوبم
حق داری یادت نیاد
جریان ۷ -۸ ماهه پیشه....


دوست عدالت جو و عدالت طلبم
پایدار باشی
و عادل

crucifixion پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.mandebarrah.mihanblog.com

انتخاب که هرگز با ما نیس اما خوب اگه انتخابم با ما بووود من میگفتم عدالت مهمتره البته خیلی به هم ربط دارنا...اما خوب باز عدالت و من بیشتر ترجیح میدم..

مرسی از توجهت....

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

دلم واست تنگ شده بودی اگرین جان !

کجائی تو ؟

معلومه ؟

جواب سوال چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من در خدمتم ...

james_bond دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

به نظر من آزادی مهمتره چون اگه آزاد نباشی عدالتی وجود نداره

آرزو میکنم همیشه
آزاد
آزاد
آزاد
باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد