کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

بدون شرح ۲

 

    «من از اون آسمونه آبی میخوام

 

 من از اون شبهای مهتابی میخوام 

 

        دلم از خاطره های بد جداست 

 

 من از اون وقتهای بی تابی میخوام 

 

 من میخوام یه دسته گل به آب بدم 

 

  آرزوهامو به یه حباب بدم...........» 

 

 

برام نوشته

 

یه بنده خدایی برام نوشته :

                                 

                                  چه بی رحمانه

                               

                                  قدر تو را ندانستم

 

                                 ای یگانه

 

                                آواز دلنشین همه ی عمرم

 

                                  چه بی رحمانه

 

                                  تو را شکستم

 

 

نمی دونم ۶

 

                                                                        

نمی دونم    

                                                                       

        

            با این همه دوست داشتن چه کنم؟؟؟ 

                                                                                                                                 

 

                                            دوستت دارم

 

                                             دوستت دارم

 

                                             دوستت دارم 

 

                               دوستت دارم

 

                              دوستت دارم

 

                              دوستت دارم

 

                               دوستت دارم

 

                                                                         

                                                                                                                           

نمی دونم ۵

 

                                                                                                         

 پس کی حالم از خودم به هم می خوره ؟

 پس کی قراره به خودم بیام؟  

 پس کی قرار ه خودم رو بالا بیارم؟ 

                                                                                                        

رفتم

 

رفتم که از خودم بگریزم

 

رفتم که جای خالیم را ببینی

 

رفتم که نبودنم را حس کنی

 

رفتم که شاید آرام بگیرم

 

رفتم که رفته باشم.....

 

نمی دونم ۴

 

 

                                                                                                      

 

  نمی دانم آب شدم یا آتش گرفتم 

 

                                  

 

                 

 

      

 

  

 

انتقاد

 

 گفتم : نظرت چیه ؟

گفت :برا شروع بد نیست!!!

 

گفتم :خوب بعدش

گفت : رنگ زمینه سفیده و چشمو اذیت میکنه

 

گفتم : خوب بعدش

گفت:همه نوشته ها برا خودته

گفتم : تقریبا. بعضی ها رو  تو گیومه گذاشتم

 

گفت :صراحتا میگم انتظار داشتم پر محتواتر بنویسی(حداقل با ما مشورتی میکردی)

گفتم : خوب بعدش

 

گفت : ناراحت نشو نظرمو گفتم

گفتم : نه اصلا من انتقاد پذیرم

 

گفت : خوب بعدش

گفتم : این یه وبلاگه علمی پژوهشی و تخصصی نیست و فقط بازگشتی به کودک درونه

ساده ساده ساده

مثل بچه ها

نه تحلیل میخواد نه هیچ چیز دیگه

 

گفت : عجب نقد پذیری بابا

گفتم :من حق جواب دادن دارم و گفتگو اینطوری شکل میگیره

 

گفت : تو گفتی برا چطور نوشتن نظر نمی خوای

گفتم :منظورم در ابتدای نوشتنه .من طوری مینویسم که از درونم میجوشه

 

گفت :باید همه نقد پذیرا برن بوق بزنن . احمدی نژاد میگه ایران آزاد ترین کشور

دنیاست

گفتم : خوب بعدش

 

گفت : قبول کن که گاف دادی

گفتم : خوب بعدش

.........................

 

قمار باز

 

 

« خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش

 

                  بنماید هیچش الا هوس قمار دیگر»

 

 

 

 

                              به یاد استاد بلخ