کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

آیا زن ...؟

آیا زن همان انسان است ؟  

آیا زن انسان کامل است ؟  

آیا زن نصف آدم است ؟  

آیا زن از دنده راست آدم است ؟ 

 

آیا زن روح دارد ؟  

آیا روح جنسیت دارد ؟ 

 

آیا زن عقل و شعور دارد ؟  

آیا زن احساس دارد ؟  

آیا زن حس محض است ؟ 

 

آیا زن حق نفس کشیدن دارد ؟  

آیا زن حق زندگی دارد ؟  

آیا زن حقوق انسانی دارد ؟ 

 

آیا زن حق حرف زدن دارد ؟ 

آیا زن فقط حرف می زند ؟ 

 

آیا زن فکر می کند ؟ 

 

آیا زن می تواند تجربه کند ؟  

آیا زن تجربه دارد ؟ 

 

آیا زن خطار است ؟ 

آیا زن فقط خطا می کند ؟ 

 

آیا زن نادان است ؟  

آیا زن می تواند دانا باشد ؟ 

 

آیا زن زندگی را می فهمد ؟ 

 

آیا زن آگاهی دارد ؟ 

آیا زن می تواند آگاه باشد ؟ 

 

آیا زن می تواند کار کند ؟  

آیا زن توانایی کار کردن دارد ؟  

آیا زن حق کار کردن دارد ؟ 

 

آیا زن ضعیف است ؟  

آیا زن قدرت دارد ؟  

آیا زن می تواند قوی باشد؟  

آیا زن می تواند قدرتمند باشد ؟ 

 

آیا زن باید فرمانبردار ومنقاد باشد ؟  

آیا زن حق سرکشی دارد ؟  

آیا زن حق طغیان دارد ؟  

آیا زن حق فریاد دارد ؟ 

 

آیا زن حق آزادی دارد ؟  

آیا زن می تواند آزاد باشد ؟ 

 

آیا زن باید باشد ؟  

آیا زن توانایی بودن را دارد ؟  

آیا زن می تواند نباشد ؟ 

 

آیا زن ....؟ 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
او جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://burs.blogsky.com

آیا زن فرشته است؟
آیا زن نجات دهنده مرد است؟
آیا زن حور است؟
...
همه خطاست.
حرف قرآن این است:
انسان ، انسان است؛ مرد باشد یا زن.
پس زن، فقط انسان است. همانند مرد. نه بیشتر و نه کمتر.

بله
انسانی بدون حقوق انسانی...!

شکوه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ق.ظ http://ghafas.blogsky.com

مزسی بهم سر زدی. واسم دعا کن. از فردا باید برم جهنم.
موفق باشی بای.

برا عاشقایی مثه تو جهنم هم بهشته...

هادی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://hadihuman.blogsky.com

درود تو را ای زن که چه بی‌پایان سروده‌ای مرد را آن که از جنس خود آفریده‌ای

بی‌جوابم خوانده‌ای بی‌جواب می‌نویسمت
که درد من آن دردی است که مادرم کشید
و تو خواهی کشید برای آفریدن یک مرد که تو را محبوس رای خویشت کند
به بند می‌کشم هر چه ماده را
هر چه تبدیل را
هر چه بودن را
من می‌ترسم که تمام بودنم را از من بگیری
پس دوباره می‌گویمت
من آنچنانم که تو زاده‌ای مرا ای زن
اگر مردانگیم به سوال نمی‌رفت
می‌گفتمت بیشتر

بدرود

کاش بیشتر می گفتی
و
نمی ترسیدی
از
..........

هادی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://hadihuman.blogsky.com

درود

من می ترسم و به خاطر همین است که احساس بودن می‌کنم
-------------------------------------------------
کاش و ای کاش می توانستم بیشتر برایت بنویسم
نمی‌دونم چی بگم
واقعا نمی‌دونم از کجا بگم
من درد در رگانم
چیزی شبیه آتش در جانم
شعله می‌کشد
بدرود








بدرود

ولی من تصمیم گرفتم نترسم
هر وقت و هر کجا ترسیدم
بدترین عملکرد را داشتم

ترس را دوست ندارم

عبداله چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

تخم نفاق رو اول خدا بین بشر کاشت! اخه این چه کاریه از همون اول ادم و حوا رو با هم می ساخت که ادم نگه حوا رو به خاطر من ساختن پس این مال منه حق منه ...

ساختن رو خوب اومدی...!

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

هنوز درست نشده ...

بزار


برو بخش نظر دهی تنظیماتش

سیستم نظر دهی ... فعال
درج نظر بعد از تائید ...فعال
فیلتر شدن نظرات .. عیر فعال
انتی فلودینگ ... غیر فعال

زمان هم ۰

اینو بزار !!

درست میشه

عزیزم .. خوب خبر نمیدی به روزی قربونت برم

به همه اونائی که میان خبر بدی

میان

باور کن !!

:*

من عاشق این جور نوشته هام اگرین ...

دوستش دارم

فکر کنم فهمیدم

انتی فلودینگ رو غیر فعال نکرده بودم

ممنون محبتت

منم عاشق همه انرژی مثبت توام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد