کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

می

 

می خور  

 

 

که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب  

 

 

چو نیک بنگری همه تزویر می کنند 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

میبینم که بلاگهای فضانوردی میذاری!!! ;)

می خور....حالا چی میخوری

من نخورده مستم.....!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

تو این جا همه تزویر می کنند.

از خالق بگیر تا مخلوق...

علیک

همه نه!

هنوز هستند کسانی که حداقل سعی می کنند

خودشون باشند

با مطلق گرایی همه جوره مخالفم !!!!

علیرضا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ق.ظ

ایول مثل خودم خونت از شراب پس ;)

شاید هم ویسکی ، شامپاینی، ودکایی ،..........

بابا این کاره....

یونیکورن شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام .

ممنونم که به وب من اومدید .

البته در جواب پاسخی که به نظر من دادید باید بگم که جواب * سلام * هرگز * علیک * نیست . ممنونم .

شاد باشید و سلامت .

شاید شما درست بگید

اما منظورم همان علیک سلام بوده

به هر حال عذر میخوام

فقط به قصد مخفف کردن بوده نه چیز دیگه

سلام و درود کامل و بی پایان

شادی و سلامتی شما هم افزون

هادی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

می‌سپارم سر به سویی که کس نیابد دیوانگیم را
می می‌زنم
می
می‌چسبانم صورتم را به شیشه
من
مست می‌شوم
در آغوشت ای بی‌صبر مانده در آغوشم
به بستر می‌بری مرا
و من مست می‌شوم
مست
حال سر سپرده برآستان توام
ای مرگ
در آغوش گیر و ببر به راهی که دیوانه را دیوانه مپندارند

پر کن پیاله را

کاین آب اتشین

دیری است ره به حال خرابم نمی برد.....

james_bond....sirabi دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

بنده یک بیت شعر در جواب براتون مینویسم...


ساقیا مرا ده پیمانه زان می که بی خو یشم کند

از من رها سازد مرا بیگانه از خو یشم کند

بابا حضور ذهن


مرسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد