کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

هدایت میخوام

 

این روزا و این شبا فقط وفقط هدایت می خوام...

 

خدایا بی خیالم نشو

 

خدایا هدایتم کن

 

خدایا بازم عاشقم باش ( میدونی که معشوق خوبی هستم)

 

خدایا اجازه بده بازم عاشقت باشم ( مطمئنم که معشوق خوبی هستی)

 

خدایا خیلی تاریکه راهمو پیدا نمی کنم

 

خدایا خیلی همهمه است چیزی نمی شنوم

 

خدایا پاهام خسته است و دستام خالی

 

خدایا دلم تو رو میخواد

 

خدایا هوس تو رو دارم

 

خدایا چشمو گوشو دستو پام شو

 

خدایا سرتو بذار رو قلبمو بلند نشو

 

خدایا هنوزم دوسم داری

 

خدایا هنوزم دوست دارم

 

خدایا چته؟

 

قهری یادلتنگی ؟شایدم خسته شدی ؟؟؟؟

 

خدایا حرفی بزن و شکنجه پنهان سکوتت را اشکار کن

 

خدایا زیباترین حرفت را بگو

 

خدایا کمتر ناز کن

 

خدایا میخوام ببینمت

 

خدایا سرت شلوغه؟(کی اومده که با من نا مهربون شدی)

 

خدایا دارم در میزنم

 

خدایا درو باز کن دیگه

 

خدایا تنهام نذار من بی تو میترسم

 

خدایا دلت می یاد جواب ندی؟

 

خدایا یه چیزی بگو حتی یه چیز بد

 

خدایا اگه دوست داری فحشم بده منو بزن

 

خدایا من کوچیکم کم محلی نکن

 

خدایا دلت می یاد درو باز نکنی

 

خدایا منم عشق تو

 

خدایا منم همه کست

 

خدایا منم

 

خدایا از خر شیطون پیاده شو

 

خدایا خدایی کن

 

خدایا منتظر سلامتم

 

خدایا منتظر گرمای دستاتو یه بوسه داغ

 

خدایا اغوشه من برای تو

 

خدایا من ازت بوسه میخوام

 

خدایا من فقط تو رو میخوام

 

خدایا دیگه طاقت ندارم بی تو باشم

 

خدایا دیگه نوبت منه

 

خدایا دیگه تنهام نذار

 

خدایا منتظر هدایتم

 

خدایا هدایتم کن

 

هدایتم کن

 

هدایتم کن

 

هدایتم کن

 

هدایتم کن

 

هدایتم کن

 

فرمان مکرر شدن هایم باش

 

فرمان مکرر شدن هایم باش

 

فرمان مکرر شدن هایم باش

 

فرمان مکرر شدنهایم باش

 

نظرات 8 + ارسال نظر
من شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

من هم وبلاگی داشتم در برشین بلاگ و از سر بیخوابی چیزهایی می نوشتم تا اینکه.... برشین بلاگ و بشت بندش وبلاگ نازنین من فیلتر شد . حا لا منم و شبهای بیخوابیو جای خالی وبلاگم... باید بیام به بلاگ اسکای ..امن تره ... اونوخ هم سایه می شیم.

خوشحال میشم بیایی و همسایه بشیم

و من بیخوابی هاتو بخونم ....

علیرضا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://deadsky.blogsky.com

اوووووووووو....
چه خبرته
چقدر داد میزنی :]
خدا همین بغله ، کر هم نیست

پس تو هم فریادمو شنیدی

آره اگه تو فهمیدی حتما خدا هم ....

دیگه زبونم لال خدا که از تو ....

در مورد پیشنهادم فکرکردی؟نظرتو نگفتی؟

علیرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

پیشنهاد!
آهان، بی خیال، اینجوری باز یه کم عزیزم
بیشتر تحملم میکنی
یه آسمون جوله ویلون
مفت نمی ارزم
همین بس


به سراب دل نبند
توهمی بیش نیست
جایگاهش صحراست

مسخره

فکر کردی عاشقت شدم!!!!

اینم بدون من خدا رو هم تحمل نمی کنم ....

فقط میخوام بدونم تو اون کله بی مغزت چی میگذره

این عدالت نیست

وبلاگ و نوشته های من .... عمق وجود منو نشون میده

اما در مورد تو این صادق نیست

همین

علیرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://deadsky.blogsky.com

اولاَ چیزی که من معتقدم از وبلاگم پیداست

منم نگفتم عاشق شدی یا از این جور چرندیات که، منظورم همین بود کلی

در ضمن تو قرار نیست خدارو تحمل کنی، اون باید تورو تحمل کنه بیچاره ;)

از رو وبلاگت هم نمیشه شناختت بد اخلاق

عدالت هم هست، خودت میخوای که بنویسی کسی مجبورت نکرده

باشه
هرچی تو میگی

علیرضا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

پس چی که هر چی من میگم :)

نقطه اشتراک منو تو

دیوانگی است

دیوونه من دوست دارم!

علیرضا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://deadsky.blogsky.com

الحق دیوونه ای! :)

قربون شما...

سعید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام اگرین جون خوبی؟
شلوغ کردین حاجی همهتون قاط زدین
من داشتم نظرات را میخوندم تعجب کرد
فقط همینو بگم خدای ما خیلی بزرگه دلهای ما خیلی کوچیکه
موفق باشی

......

؟؟؟؟؟

!!!!!!!

......

مرسی که اومدی

محمد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی دلم واست تنگشده بود ولی به خدا اصلا فرصت نمی کردم که بیام
من کوچیکتم تورو خدا ..........OK؟
در ضمن دوست دارم شدید

سلام از ماست

قسم هم نخوری باورم میشه

شما آقایی....سروری......دوست خوب منی.....

بعدشم منم دوست دارم .....

تنها نمون......تنهام نذار......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد