کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

انتقاد

 

 گفتم : نظرت چیه ؟

گفت :برا شروع بد نیست!!!

 

گفتم :خوب بعدش

گفت : رنگ زمینه سفیده و چشمو اذیت میکنه

 

گفتم : خوب بعدش

گفت:همه نوشته ها برا خودته

گفتم : تقریبا. بعضی ها رو  تو گیومه گذاشتم

 

گفت :صراحتا میگم انتظار داشتم پر محتواتر بنویسی(حداقل با ما مشورتی میکردی)

گفتم : خوب بعدش

 

گفت : ناراحت نشو نظرمو گفتم

گفتم : نه اصلا من انتقاد پذیرم

 

گفت : خوب بعدش

گفتم : این یه وبلاگه علمی پژوهشی و تخصصی نیست و فقط بازگشتی به کودک درونه

ساده ساده ساده

مثل بچه ها

نه تحلیل میخواد نه هیچ چیز دیگه

 

گفت : عجب نقد پذیری بابا

گفتم :من حق جواب دادن دارم و گفتگو اینطوری شکل میگیره

 

گفت : تو گفتی برا چطور نوشتن نظر نمی خوای

گفتم :منظورم در ابتدای نوشتنه .من طوری مینویسم که از درونم میجوشه

 

گفت :باید همه نقد پذیرا برن بوق بزنن . احمدی نژاد میگه ایران آزاد ترین کشور

دنیاست

گفتم : خوب بعدش

 

گفت : قبول کن که گاف دادی

گفتم : خوب بعدش

.........................

 

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

خوب اینا درست ، حالا بعدش ;)

راستش بعدشو نمی دونم
من که گفتم آشفته هستم
من که گفتم نمی دانم هایم بسیار است

نقش خیال جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://kelkekhial.blogsky.com

سلام....ببین این گفتگویی که در پیش گرفتی راه به جایی نمی‌بره...باور کن. چون مخاطب تو فقط در حال تخریبه تو. و تو باز هم منتظر جمله‌ی بعدیش هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در پناهش

تخریب رو نمی دونم!!!۱
ولی مطمئنم از موضع بالا و برتر حرف می زد!!!!

سعید سعیدیان جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.roozha498.blogsky.com

سلام
بابا دست مریزاد ، جالب بود
"احمدی نزاد هم که واقعا آخر نقد پذیری..."

@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____

بدردود

اگه در مورد طرحت توضیحی داری
خوشحال میشیم بدونیم

بید مجنون جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

حالا بستگی داره که واسه چی می نویسی؟
واسه نظر دادن دیگران یا واسه تخلیه روانی خودت؟
واسه اینکه همه بیان و باهات موافقت کنن یا واسه اینکه یه عده ای هم باهات مخالفت کنن؟
میدونی اصلا چرایی نوشتن خیلی مهمه یادمه که یه روزی یه نفری از منم چرایی نوشتنمو پرسیده بود و منم واسش یه پست زدم و جواب دادم فکر کنم قانع شد چون دیگه از اون به بعد در مورد خیلی چیزایی که توی اون پست واسه همه روشن کرده بودم سوالی نپرسید

میدونی
نظر مثبت و یا منفی دیگران برام مهم نیست
قبلا وبلاگ زیاد میخوندم
اما
وبلاگ زدنم یه اتفاق بود
خیلی ساده
یه شب که خوابم نمی برد و افکارم هم ......
تصمیم گرفتم شروع کنم
مثل یه بازی برا سرگرم شدن
و فرار از تنهایی
و فرار از خود ناراضی
و شاید به قول تو تخلیه روانی
در یکی ودوتا از پستهام اشاره ای به دلیل نوشتنم کردم!

راستی دوست دارم دلیل تو رو برا نوشتن بدونم!

محمد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام آگرین جان
خوبییییییییی؟
انتقاد جالبی بود
..
..
..
..
..
..
..
..
من آپم

خوبم
الان از کوه اومدم
جای همه دوستان خالی
داراباد شب رو
منظورت از انتقاد جالبی بود چیه؟؟؟؟
مشخصا برام بگو کدوم انتقاد جالب بود؟

محمد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

اینم افق روشن قبلا نوشته بودمش ولی نمی دونم تو کدوم آرشیو
شاد باشی عزیزم

افق روشن از احمد شاملو


روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت.



روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت.

روزی که کمترین سرود
بوسه است
و هر انسان
برای هر انسان
برادری ست .
روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند
قفل
افسانه ایست
و قلب
برای زندگی بس است.

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است
تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی .

روزی که آهنگ هر حرف ، زندگی ست
تا من به خاطر آخرین شعر رنج جستجوی قافیه نبرم.

روزی که هر لب ترانه ایست
تا کمترین سرود بوسه باشد .

روزی که تو بیایی ، برای همیشه بیایی
و مهربانی با زیبایی یکسان شود .
روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم...

و من آنروز را انتظار می کشم
حتی روزی
که دیگر
نباشم.

مرسی عزیزم
به امید آن روز

بهنام جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام
به خاطر بیکاری نه ‌بلکه به خاطر وظیفه امدم اینجا
از اینکه با وبلاگت منو آشنا کردی خوشحالم
کوتاه و زیبا
روزگارتان شیرین
شادیهایتان افزون باد

لطف کردی اومدی
شادی و شیرینی تو هم افزون
بازم بیا

محمد شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام آگرین جان
والا نمی دونم چه اتفاقی افتاده ولی فکر میکنم اگه یه بار قالب رو عوض کنی و باز قالب خودت رو انتخاب کنی درست بشه
یه امتحانی بکن شاید شد


شاد باشی
قربونت

مرسی
امتحان کردم
نشد

سعید سعیدیان شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.roozha498.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من که متوجه مشکلی نشدم . (اگه موردی از چشمم دور مونده ،یادآوری کن)
اما اگه خواستی از آمارهای وبگذر استفاده کنی ، بعد از انتخاب یکی از استت ها ، کد را در قسمت ویرایش قالب بلاگ اسکای ، پایین قسمت "تعداد بازدیدکنندگان" یا "rss بعد از تگ </div> کپی کن.(یا هر جای دیگه ای که دوست داشتی)
اگه بازمشکلی پیش اومد در خدمتگذاری حاضرم.
بدرود

مرسی عزیزم

حسین آنتی پاتر سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

اگه درباره ی(هری پاتر)بنویسی،پوست سرت رو می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه دلت می یاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه من چیکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ضمن اینکه هیچ علاقه ای به هری پاتر و ..... ندارم!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد