کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

آگرین نامه ۱

بیا تا برایت بگویم خستگی من چقدر بزرگ است

بیا تا برایت بگویم

در من هیچ چیز زند  ه ای نیست

نه پرنده ای

نه حتی ماهی

در من نور نیست

زندگی نیست

عشق نیست

سراسر مردگی

سراسر تاریکی

سراسر نومیدی

چشمانم را می بندم

 و به درونم می روم

هیچ نمی یابم

هیچ نمی جویم

جز یغضی فرو خفته در گلو

و چشمانی که همیشه تر است

شوقی نیست

نه آوازی نه پروازی

پس کجاست ان همه شور

چه کسی بال پرواز مرا تیر نشاند

چه کسی زنجیر کرد مرا

کاش تنهایی من بو میداد

کاش غربت من گم میشد

کاش  صبح میماند

کاش  میخندید به من تاریکی شب

............

............

............

نظرات 1 + ارسال نظر
ه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://hands.blogfa.com

و خوش به حال پرنده که مثل ادم نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد