کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

شنا و زندگی

می گفت : 

                اگه زور میزنی تو شنا کردن 

                اگه سختته شنا 

                اگه لذت نمی بری      

                پس داری اشتباه شنا می کنی 

                 زندگی هم همین طوره ... ؟؟؟!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
فرید شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

**زندگی جدولی است که جایزه پر کردن خانه های آن مرگ است**

سلام. خسته نباشی!!!!!!!! وبلاگت توپه. ردخور نداره!! من تازه تاسیسم و به کمکت نیاز دارم. دلنوشته هات رو دل آدم میشینه!!!!!!!!
اگه با تبادل لینک موافقی. منو با اسم درد و دل های یه عاشق دلباخته بلینک. تو هم هر اسمی که میخوای تو نظرت بم بگو!
بازم میگم عالی مینویسی. منتظرم. فدات . . . !

علیرضا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

باریکلا،تو که لالایی بلدی چرا...

آرش شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
من دنبال یه مدیر فعال برای بخشهای مختلف سایت هستم
اگه تو بخش خاصی تخصص داری به من خبر بده.
یه سر به سایت بزن.موضوعات رو ببین.اگه موضوعی که میخواهید نبود بگید تا اضافه کنم.
راستی به چند تا پلیس سایت هم نیاز دارند.کسایی که حرفهای بی ربط میزنند یا لینک سایت رو حذف میکنند و ...
رو اطلاع بدهند یا بلوکشون کنند.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

نوین بنر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
اولین سیستم تبادل بنر راندوم
شما با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صد ها سایت و وبلاگ نمایش داده میشود

آدرس
www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...

مصطفی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

اشکان چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام
در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود

مریم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام.خسته نباشی.ممنون از وبلاگت



آگهی استخدام در شرکت معتبر ایرانی فروتل
دیگر زمان اینکه برای کار مجبور باشید در محل کار حضور داشته باشید به پایان رسیده است
در هر جایی که باشید می توانید کارمند شرکت فروتل باشید
زمان کار مهم نیست
واریز حقوق به حساب بانکی شما دو بار در ماه صورت می گیرد
با روزی یک ساعت کار در فروتل می توانید 200هزار تومان درآمد کسب کنید
سقفی برای درآمدتان وجود ندارد و متناسب با کار شما می باشد
روشهای مختلفی برای کار با ما وجود دارد که به میل خودتان آنرا انتخاب کنید
این کار می تواند تنها شغل شما یا یکی از شغل های شما باشد
شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان مجری روشهای نوین تجارت می باشد
اگر تخصصی هم ندارید شرکت متعهد به آموزش رایگان کارمندان خود می باشد



برای ثبت نام و شروع کار از لینک زیر وارد سایت ما شوید :

http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=2434

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد