کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

خاطره ها

 

    همه از مرگ می ترسند   

 

 

 

 

 

 

من از خاطره ها 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

مثل من

و خیلی های دیگه...

crucifixion دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.mandebarrah.mihanblog.com

و من از خودم!...

اینم حرفیه....!
ولی چرا؟
در رابطه با خودم
مطمئن نیستم
ولی
شاید گاهی...!

v-metal سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.v-metal.blogsky.com

خوشحال شدم موفق باشی

سپاس
پایدار باشید

james_bond دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

همیشه آرزو میکنم که هر چی خاطره دارم فراموش کنم


چون این خاطره ها ذره ذره داره من رو به سمت مرگ میبره

خدا نکنه

سالمتر
موفقتر
شادتر
از همیشه و هر زمان باشی


خاطره های تلخت شیرین باد!

یاشار جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

همه از مرگ می ترسند من از زندگی سمج خودم
صادق هدایت


همه از مرگ می ترسند من از خودم
خودم

چیزی زیادی از پستات نخوندم ولی خیلی دلم برای اینجا و خودت تنگیده بود

من از زندگی سمج خودم نمی ترسم
حالم به هم می خوره....


بابا دل تنگی
آدرسی هم که از خودت نذاشتی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد