کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

امروز

 

و امروز به امید فردایم 

 

فردایی شاید سبز و آبی

نظرات 9 + ارسال نظر
یونیکورن پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://silveraster.blogsky.com

ترجیحا آبی !!

سلام .

جمله ی کوتاه و زیبایی بود .

تشکرمندیم !!

شاد باشید و سلامت .

خواهشمندم

علیک

قابل شما رو نداشت...

ص پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ق.ظ http://www.spca.blogsky.com

سلام
دوست عزیز یه سری هم به ما بزن منتظرم از وبت ممنونم

علیک سلام

در اولین فرصت می یام

مرسی که اومدی

علیرضا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ق.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

حالا چرا سبزوآبی ، مگه زرد و قرمز چشه!

ولی امیدوارم به هرچی و هر کی دوست داری برسی...و به امید کشوری همیشه سبز

زرد و قرمز عالیه
اما
شاید یه کمی شلوغه

یعنی فعلا من ارامش میخوام...

به اونی که میخواستم رسیدم ..... اما

مقصود از مقصد ما دورتر....

کشور سبز برای مردمی شاد و سالم

هادی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

درود

سبز تر از آنگاه که بیایی نیست گر چه بی تو هر روز من رنگ سیاهی است

بدرود و بدرود

درود و هزاران درود

آبی ام آنگاه که حضورت سبز است

و

سبزم آنگاه که آبی درونت را میبینم

علیرضا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

خوش به حالت که رسیدی تا همینجاش هم منو دریاب
زرد و قرمز هم آرامش داره ! تا چه آرامشی بخوای
مقصد آخر هم گویا تا اطلاع ثانوی ایستگاه نداره!

اره
خوش به حالم شد
اما

.....عشق آسان نمود اول
ولی افتاد مشکل ها

آرزو میکنم تو هم به هر کی و هر چی میخوای برسی!

علیرضا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ق.ظ

میبینم کهلند میشی سحری میخوری و ..... :-]

سر نمازت مارو یادت نره، سفارشی اوضاع خرابات....

متوجه نشدم چی(کهلند ؟؟؟؟؟؟)می بینی؟؟؟؟؟؟

امیدوارم نا امید نشی
اما
من نه نماز میخونم نه روزه میگیرم و نه ....

علیرضا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

سوتی شد (که بلند) درسته

من با این چیزا نا امید نمیشم ، خودم پوز ابلیس رو میزنم!

می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب

چو نیک بنگری همه تزویر می کنند.....

علیرضا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

نوشدنی رو پایم اساسی ، آبجو تگری، فضا.........

جیک جیک جیک

محمد یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
خیلی وقته که نامرد شدم و نمیام سرتون بزنم تو رو خدا ببخشید شرمنده این ترم آخری سرم خیلی شلوغ شد نتونستم بیام .
بازم ببخشید


شاد باشی
قربونت
محمد

علیک سلام

شما هم نخسته

خواهش میکنم.....این حرفا چیه....

شادی و سلامتی و موفقیت روز افزون شما

آرزوی ماست

خوشحال میشم تشریف بیارید اما حتما کارتون واجبتر ه

ممنون از لطف و محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد