کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

خوشبخت

باورم نمیشه که بدون پنجره هم می توان خوشبخت بود

 

 

بدون دریچه

"دریچه ای که از آن به کوچه خوشبخت بنگرم "

برای فروغ می گویم :

من بدون پنجره خوشبختم

بدون نور

بدون آسمان

بدون کوه های سر به فلک کشیده شمیران

من خوشبختم

بدون تو

بدون او

بدون همه آنهایی که نیستند

.....

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

دو خط مینویسی چقدر بالا پایین می پری و شکلک در میاری

چیکار کنیم دیگه

دلقک بازی این حرفا رم داره...

هادی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
قشنگهُ
ولی پنجره فروغ یه کم فرق می‌کنه با این پنجره‌ای که تو تصویرش کردی.

مرسی

علیک سلام

ممنون که اومدی

اگه دوست داشتی نظرتو درباره پنجره فروغ برام بگو.....

سعید یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم عصر (عج) را به شما و خانواده محترم شما تبریک عرض می کنم
امیدوارم همیشه موفق باشید

ممنون عزیزم

هادی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

درود

نظر؟ .....
بی نظرم!

فکر کنم همین برداشتی که تو کردی خیلی پر احساس تر و قشنگ تره!
بیا یه سر بزن که تار و پود از هم گسیخته این بلاگ....

بدرود

حتما می یام

ممنون از لطفت

علیرضا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

نمیخوام دیگه شعرمو بخونی :[
بای

آخههههههههههههههههههههههههه

بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اشکان دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.a5hkan.com

سلام
از خویشتن خبر ندارم...از آرزوهای محال ...از آن همه فکر و خیال...ازآن چهار دیواری کوچک...سقف های کوتاه...دیوارهای شکسته از درد...آه میکشد بر من همین زمین...این عشق...آرام نمیشوم...تو آرام باش...گوش کن...به دردٍ دل من...صدایی انگار نیست...نگاهی مرا نمیخواند
آپ کردی خبرم کن

سلام عزیزم

پر کن پیاله را
کاین آب آتشین
دیری است ره به حال خرابم نمی برد...

هادی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

آمدم بانو
گرچه آمدن دیری نمی‌پاید
خسته‌ام
ولی می‌ارزد به دیداری نفسی تازه کردن در هوایت
می‌ارزد به پنداری نگاشتن بر نگاهت
می‌ارزد
می‌ارزد
می‌ارزد

من نیز خسته ام

خسته از همه دروغ ها

خسته از ریا

تظاهر

و باز هم دروغ

من نیز خسته ام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد