کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

رفتن

 

 « به راه بادیه رفتن به از خفتن باطل

 

که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم »

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

مرحبا، من که خوابم!

نه

به نظرم ما بیدار شدیم

در حرکت هم هستیم

اما انگار گم شدیم....

علیرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

چرا جمع میبندی،، شما کجا و من کجا، شما کارت درست ;)

بابا تعارف....

به نظرم همه این کار درستی ها و کار نادرستی ها

نسبی است

و بدون تعارف میگم نه من و شما

حتی من و شما و خیلی های دیگه که اصلا به ظاهر فکرشو نمی کنی خیلی با هم متفاوت نیستیم

نسبیت رو فراموش نکن عزیز برادر

علیرضا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

من با قانون نسبیت مشکل دارم هر چند تو این باب با مختلف بودن شرایط موافقم

تعارف هم نبود جدی بود، منو تعارف!

عزیز برادر هم خودتی دخترجان

بازم عصبانی شدی عزیز برادر

فدای تو دوست نازنیم

عزیز برادر خودمم یعنی من عزیز توام؟؟؟؟؟

علیرضا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

آرههههههههههههههههههههههه......ه ؟!؟!؟!

نه بابا، هنوز اون قاقالیلیارو ندادی من بخورم که :]

مجازی برات بفرستم...

دلستر و شیر قهوه بود؟؟؟ادرس بده برات پست کنم....

ببین جوابت واضح و مشخص نبود :

سوال :منظور از اینکه گفتی عزیز برادر خودمم...یعنی من عزیز توام؟

علیرضا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

شما سالارین، ولی من دل مل حالیم نیست

ولی عزیز دارم یه چند تایی، تو هم درست داری عزیز باش ، منم اونو همینجوری رو حساب جواب دادن بهت گفتم
نکته انحرافی میگیری همش که ;)

هر چی تو میگی عزیز برادر

علیرضا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

سوال: من عزیز کدوم برادرم؟

تو عزیز دل منی ....برادر

علیرضا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

آهان ، مرسی ولی برادرت نیستم زور نزن :)

تازه قاقالیلی هم باید بدی تا عزیزت باشم ;)

۳تا داداش دارم مثه دسته گل ....

اگه میخوای ناز کنی مشکلی نیست اما

گفتم بگو برات کجا بفرستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد