کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

۱۸ تیر

 

گرامیداشت  ۱۸ تیر ۷۸ و

 

بزرگداشت داشت دانشجویان دربند و

 

نکو داشت شهیدان دانشجو و

 

به یاد

 

 داغ و لکه ننگی که هیچگاه از سینه ایران پاک نمی شود.

 

 

 

« در خلوت روشن با تو گریسته ام

 

برای خاطر زنده گان

 

و در گورستان تاریک با تو خوانده ام

 

زیباترین سرودها را

 

زیراکه کشتگان این سال

 

عاشق ترین زنده گان بودند .»

 

 

 

هیچگاه کابوس تلخ و تاریک آن واقعه دردناکتر از حادثه کربلا را

 

نتوانستم و نخواستم

 

به فراموشی بسپارم !

 

و هنوز بعد از گذشت ۹ سال

 

با تاثر و تاسف و بغض و  اندوهی مضاعف

 

به فکر فرو می روم

 

و نه به همه بی عدالتی ها

 

بل به همین  تجسم کریه بی عدالتی

 

می اندیشم و

 

از خدا برای هضم

 

این همه سیاهی و زشتی

 

یاری مطلبم ...

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
هادی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

کاش می‌شد دوباره آتشفشان کنی ای قله بنشسته در سکوت سرد;
می‌دانم از غرش تو ای شیر خفته بر پرچمم دل دیو خواهد لرزید;


همین که ازش یادی می‌کنیم خوبه
آرزویم آن روز که دوباره برپاخیزیم

عذر خواهی بابت تاخیر

علیرضا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

ایول بابا، دیگه من بکشم کنار
بازم به تو ، من که ...

اینطوری میگی من از همه

مبارزان و شهیدان راه آزادی خجالت میکشم

اینکه میگم خجالت میکشم

واقعا خجالت میکشم

اگرچه خیلی از واژ ه ها لوث شد ه

و معنای واقعی خودشو از دست داده

خدا همه ما رو هدایت کنه....

هادی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

درود بر تو
ممنونم وقت صرف کردی و مطالب روی وب لاگ و خوندی، اون مطالب از دوران مختلف زندگیم بود از 17 سالگی تا حالا از دوران احساسات کودکی و شر و شوق تا دوران ندامت و سرخوردگی‌ها. نگران نباش آدم نرمالی هستم
شرمنده حتماً با خوندنشون حالی به حالی می‌شدی.
راستی من آدرس وب لاگ تو رو تو صفحه وب لاگم گذاشتم خواستم ازت اجازه گرفته باشم اگه راضی نیستی بردارمش.

ممنون و بدرود

د ر مود آدرس خواهش میکنم

ممنون که قابل دونستین و ....

با این توضیحی که دادی درک مطالب وبلاگت راحت شد ...

شادیت افزون باد

علیرضا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ

آمین

یا ر ب العالمین

علیرضا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

الهم صل علی محمد و آل محمد.

و عجل فرجهم.......

علیرضا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

ولعن اعدا ههم من الجن والانس، من الاولین و الاخرین و تقبل شفاعة

.....

یا رب ارحم ضعف بدنی و

رقة جلدی و

دقة عظمی ......

علیرضا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

ایول :)

الا بذکرالله تطمین القلوب

آره

باهات موافقم

آرامش = تجربه آغوش خدا

آرامشت افزون باد

علیرضا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

میبینم که نظر آخریم تو پست قبلی رو سانسوریدی ;)

و اینکه به وبلاگ شپش افتاده من حوصلت نمیکشه سر بزنی

و دیگه اینکه آرامش شما هم یه عالمه باد!

در مورد سانسور باید بگم :

امکان نداره
امکان نداره
امکان نداره

لطفا تهمت نزن.....!!!!!

من از سانسور متنفر و منزجر و .....هستم و

امکان نداره چیزی رو سانسور کنم !!!

الان نگاه میکنم ولی اگه زحمتی نبود یه توضیحی بده!

در مورد وبلاگت ...... باید بگم شرمندم

به مقدساتم قسم حوصله دارم اما .....

نمی خوام بهونه ببافم .... رو چشم .....سر میزنم.....

علیرضا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

توضیحی که نداره

مقدساتت هم نگه دار خرج نکن لازم میشه ;)

به وبلاگم هم سر نزدی ، نزدی ، شوخی کردم ، منم زیاد آپ نمیکنم حوصلم نمیاد

شاد باشی دختر

میدونی پسر شاد

خر من از کر گی دم نداشت.....

علیرضا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

منظورتو نفهمیدم!، خر من از کر گی دم نداشت..... ؟!؟!؟!؟!؟!؟

...what's this

یعنی اگه من شانس داشتم اسممو میذاشتن شمسی...

یعنی اگه من برم دم دریا .....دریا خشک میشه.....

یعنی .....

سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ http://f10.blogsky.com


سلام عزیزم خوبی
دیگه به من سر نمی زنی خیلی وقته خبری ازشما ندارم
وقت کردین یه پیش ما هم بیاین
موفق باشی عزیزم

قربون محبتت

در خدمتم

میدونی من خیلی وقتا سر میزنم و کامنت هم میذارم اما

ثبت نمیشه !!!

یه دوست عزیزی مثه خودت سعید هم هست (روزها)

باور نمیکنی چند بار کامنت ناموفق براش گذاشتم....

کاش یه جوری می فهمید ....

علیرضا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

واضح تر بگو، من خنگم، بو دار حرف میزنی

بابا بی خیال

سرکارم گذاشتیییییییییییییییییییییی!!!!؟؟؟؟

من مخلص همه بازداشتی های شپشو هستم...

علیرضا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

نه جدی میگم منظورتو نگرفتم، هندونه هم زیر بغلم نذار ،جا نداره!

این خرت دم نداشت اینجا استعاره از چی بود؟‌زود تند سریع

به خودت زحمت بده و همه حرفامونو مرور کن

از دوستان باهوشت هم کمک بگیر

حتما میفهمی

زود تند سریع ......

سعید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام اگرین جون
فدات شم خیلی خوشحال شدم سر زدین
بازم از این کارها بکن عزیزم
موفق باشی

مهربانیت افزون

علیرضا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

حرفامونو مرور کردم چیزی عاید نشد، دوستام هم مثل خودم خرفتن

نگو ولی یادت باشه

راستی مردم ما نیاز به خر ندارن دیگه خودشون دم دارن!
امیدوارم تو مثل ما مردم نباشی

با امید و آرزوی اینکه دیگه در مورد این موضوع حرف نزنیم...

شاید به خاطر این گفتم که از آخرین کامنتت

یه کمی دلم گرفت....

همین و دیگر هیچ.

علیرضا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

احتمالاْ بد گرفتی یا بهتر بگم به خودت گرفتی
هر جور راحتی حرف نمیزنیم

سالم باشی عزیز برادر .....

حمیدرضا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.hamidreza91.blogfa.com

سلام باز هم سلامی دیگر از من خیلی ممنون که به من سر زدی دوست وفادار...

خیلی دوستت دارم خیلی دوست داشتنی هستی عزیز...

مطالب وبلاگت خوب بود (دالان پر یا بز سینا)و(ماموریت) و یه چیزی ازت می خوام...

این که وبلاگم رو به پیوند وبلاگ هات اضافه کنی..

با اجازه از مدیر وبلاگ مدارا...

خدانگهدار...

علیک سلام
خواهش

ممنون از لطف و محبتت

رو چشم
حتما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد