کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

تنفر

 

دیگه از

 

            آب انبه - شکلات - شیر قهوه- دلستر

                                                            بدم اومده

 

چون منو یاد تعهد میندازه و قدر دانی

 

                                                 و من از هردو اینها متنفرم

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جو جو دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

جیک جیک جیک

قد قد قداااااااااااااااااااا

علیرضا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.deadsky.blogsky.com

هوم منم از اون دو تا متنفرم ولی از دلستر و شیرقهوه نمیشه گذشت! :)

اگه قول بدی بچه خوبی باشی

میخرم برات

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://hadihuman.blogsky.com

سلام
مگه چی شده!
چرا به من سر نزدی!

یادمه دوشنبه ۱۰ تیر بهت سر زدم

جمعه همون هفته یعنی ۷ تیر کلی پست گذاشته بودی

راستش همه رو خوندم

مثل همیشه زیبا و اسرار آمیز

اما دوست داشتم که سر یه فرصت مناسب برات کامنت بذارم

من همیشه هستم

علیرضا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

من نمیتونم بچه خوبی باشم ولی برام بخر :)

بچه خوبی شاید نباشی

اما آدم خوبی هستی

رو چشم....

هادی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

درود بر تو که می‌آیی به عیادت دلم در کنار بستری که مردم وبلاگش نامند

راستش و بخوای خیلی در گیر کار شدم، طوریکه تا دیر وقت کارهام طول می‌کشه، بعضی وقت‌ها همکارام می‌گن تو خودت و وقف شرکت کردی. البته تفریح هم سر جاش برام مهمه، هر وقت یکی دو ساعت وقت اضافه می‌آرم خیلی ضربتی وبلاگم و پر می‌کنم از چیز‌هایی که تو زندگی ذهنم آیه‌هایی از خدای ناخدای خود می‌دانم و می‌نویسم.
اگه بخوام از پناهی بگم تو این چند خط نمی‌تونم حتی جملم رو هم نمی‌تونم تموم کنم ولی اینو بدون که او هیچ‌کس نبود ولی با اینهمه اگر نبود، چیزی بر روی زمین کم بود. حاضرم اگه بخوای تلفنی یا هر طریق دیگه‌ای از پناهی عزیز بیشتر بگم، او که خدا و ناخدایم بود.

ممنون از توضیحاتت

نخسته از کار

موفقیتت افزون

شادیت افزون تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد