کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

کودکانه

نمی دانم هایم بسیار است

نمیدونم۱

نمی دونم زمانیکه

پوچی سراسر وجودت را میگیره

و

تهوع از زندگی

رهایت نمی کنه

و هر لحظه این امکان وجود داره

که زندگی رو با تمام امکاناتش

بالا بیاری

چه باید کرد

تو میدونی؟؟؟؟؟؟؟

اگه میدونی به مقدساتت قسم

به منم بگو

نظرات 2 + ارسال نظر
پریشان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

نمی دونم گلم !
فقط مطمئنم این زندگی که باید به خاطر من تغییر کنه نه من به خاطر اون
این زندگیه که باید جلوی من به زانو دراد نه من
این منم که قراره زندگی رو در روح وقلب خودم جا بدم نه اون

سپاس گلم
حرفات به دلم نشست
میدونی
منم حرفای قشنگ زیاد بلدم
اما گاهی حوادث زندگی
که البته بیشتر از سن و قد و وزن و تحمل منه
باعث میشه
همه چی یادم بره
به هر حال بازم بیشتر درباره حرفات فکر میکنم
اما گلم
کاش یه نام و نشونی از خودت میذاشتی
که بیشتر از نظرات و تجربیاتت استفاده کنم
دوست دارم
بازم ممنون

هادی عباسی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://hadihuman.blogsky.com

سلام
چند روزی نیست که این وبلاگ رو درست کردم یه سری بزن بعد بیشتر باهم صحبت می‌کنیم. راستی خوب می‌نویسی.

مرسی
هادی

چشم
حتما می یام
ممنون که اومدی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد